domingo, 15 de marzo de 2020

martxoaren 16. Astelehena




4DBH: EKONOMIA

ESTEKA HONETAN duzue nire agurra!!
Oso egoera arraroan, ez-ohikoan gaude!! Inoiz ez dugu hau bizi. Beraz, egunero klaseko orduan egingo dugu lan. Ez aspertzeko, ikasten jarraitzeko.

LANAK
1. Momentuz, lehenengo 5 galderak, pelikulakoak. Esteka honetan duzue informazioa. Data: Martxoaren 18rako. ESKUZ. Bidali argazkia. Class-room-en.

2. " Nire EGUNEROKO EKONOMIKOA COVID19 krisiarekin. Eta nire sentimenduak".
Data: ekonomia klasea duzunean. egun horretan. Ordenagailuz. Bidali orria Itzi-ri class-room-en.

Nik zuzenduko dizuet apurka-apurka.

Nola egiten da eguneroko ekonomikoa?
Bilatu informazio ekonomikoa interneten. Krisi honetan asko hitz egingo da ekonomiaz, osasunaz hitz egiteaz gain. Eta bete fitxa- koadro hau:


  • TITULUA: "Eguneroko ekonomikoa eta sentimenduak".
  • DATA:
  • Zure izena:
  • Zure taldea-klasea:
  • Non aurkitu dut berri ekonomikoa? Iturria esan (deia egunkaria, adibidez) eta esteka jarri.
  • Zer dio ekonomiari buruz? Euskeraz! zure laburpena. (2 lerro gutxienez. Gehiago, nahi baduzu.)
  • Zer ez dut ulertu?(galdera bat, nahi baduzu)
  • Zer gertatzen ari da nire etxean? Kontatu zelan zaudeten!! Zelan sentitzen naiz? Zelan antolatu duzu/duzue lana etxean?. Sentimenduak: -aspergura, beldurra, agobioa, kuriositatea, tristezia, poza batzutan...- (2 lerro gutxienez. Gehiago, nahi baduzu).


ADIBIDE BAT: Inpacto economico de la semana santa. Si se suspende?

Gero, sartu classroom-en. 
Itziarrek (nik) zuzenduko ditut apurka-apurka.

Modu honetan konpainia egingo diogu elkarri. Gogoratu ekonomia giza-zientzia bat dela. Ekonomiak eta emoziek gure bizitzan ondorio zuzenak dituzte. Guztiok pozik bizi nahi dugu!.. 

BESARKADA HANDI BAT GUZTIENTZAT!! Hemen gaude!






1 comentario:

Arauak apurtu?

  Arauak apurtu? Giza Eskubideen Historia Kaixo, historiagileok!! Zer moduz? Urte honetan egin dugun prioektua  aurkeztu nahi dizuet gaur. H...